2D Shooters
Top arabasının mermisi kavisli hareket edebilmesi için klavye tuşları ile yukarı-aşağı açısı ayarlanır, space tuşuna basma uzunlu kadar merminin ilerleme gücü ayarlanır. Diğer top arabaları hedef olarak vurulması sağlanır.
3D Terrain
Siyah-beyaz ve gri tonlarında bulunan bir resmin renk dolgunluğuna, yani 0-255 arası renk kodlarına göre derinlik kazandırılarak arazi oluşturuldu. Klavye tuşları ile sağa-sola döndürülmesi sağlandı. Alçak bölgelere ışıklandırma ve gölgelendirme yapıldı.
3D Flightsim
Belirlenen bölgelere rastgele yükseklikte binalar oluşturuldu. 3D Max'te oluşturulan uçak modeli klavye tuşları ile sağa-sola-yukarı-aşağı gecikmeli yönlendirilerek uçması sağlandı. Sabit ışık oluşturularak uçak modeli üzerinde gölgelendirme yapıldı.
3D HLSL Intro
Araba farına sabit şekilli ışık oluşturularak, önünde bulunan cisimlerin arkalarında gölgelendirme oluşturuldu.
3D Advanced Terrain
Siyah-beyaz ve gri tonlarında bulunan bir resmin renk dolgunluğuna, yani 0-255 arası renk kodlarına göre derinlik kazandırılarak arazi oluşturuldu. Arazi üzerinde belirli bölgelere bitki örtüsü ve akarsu oluşturuldu. Akarsuya akıntı eklendi ve kameranın bakış açısına göre akarsu üzerine yansıma efekti verildi. Kameraya hareket verilerek klavye tuşları ile sağa-sola-yukarı-aşağı-ileri-geri hareket oluşturuldu.
Yorumlar
Yorum Gönder